شاید سربازی برای سید علی

دوست و دشمن بدانند اگر از سرهایمان کوه ها بسازند هرگز نخواهیم گذاشت فرزندانمان در تاریخ بخوانند خامنه ای تنها ماند.

۲۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

بازخوانی تذکرات رهبر انقلاب برای ایام ثبت نام کاندیداها

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت ایام ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری به بازخوانی تذکرات رهبر انقلاب درباره ایام ثبت نام نامزدها در اردیبهشت ماه ۱۳۸۰ می‌پردازد. همچنین بریده‌ای از جراید مربوط به ثبت نام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در انتخابات سوم ریاست جمهوری در شهریورماه ۱۳۶۰ در کنار این مطلب منتشر شده است.

:: ادامه مطلب ::


http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/22524/01.jpg

ادامه مطلب...
۲۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۴۷ ۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰

شیوه‌نامه تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تصویب شد

للحق

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، مصطفی محمدنجار رئیس هیئت اجرایی مرکزی انتخابات پس از سومین جلسه این هیئت با اشاره به تصویب شیوه نامه تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هیئت اجرایی مرکزی انتخابات، گفت: در این جلسه شیوه نامه و دستورالعمل تبلیغات نامزدها که مربوط به موضوع محتوای برنامه‌های تهیه شده در صدا و سیما و امکانات دولتی برای نامزدهاست به تصویب رسید.

وزیر کشور گفت: بخشی از این شیوه‌نامه مربوط به امکانات دولتی است که باید به شکل عادلانه و برابر در اختیار نامزدهای ریاست جمهوری قرار بگیرد که مفاد و بخشی از اصلاحات این شیوه نامه پس از بررسی در جلسه هیئت اجرایی مرکزی انتخابات تصویب شد.

نجار افزود: در این جلسه همچنین شیوه‌نامه روش کار هیئت اجرایی مرکزی انتخابات مطرح و پس از بررسی مقرر شد گفت‌وگوها در این باره در جلسات بعدی این هیئت ادامه یابد.

وزیر کشور گفت: براساس تبصره 9ماده31 اصلاحیه قانون انتخابات وزیر کشور می‌تواند با اطلاع هیئت اجرایی، هیئت های بازرسی را در استان‌ها، شهرستان‌ها و بخش‌ها تشکیل دهد و بازرسان ویژه را به سراسر کشور اعزام کند که گزارش این اقدامات نیز به اطلاع هیئت اجرایی مرکزی انتخابات رسید و مقرر شد این هیئت‌های بازرسی و بازرسان ویژه کارشان را آغاز کنند.

نجار همچنین افزود: در ابتدای جلسه هیئت اجرایی مرکزی انتخابات گزارشی از فرآیند نام‌نویسی داوطلبان نامزدی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ارائه شد.

محمدنجار گفت: همچنین در این جلسه وزارت کشور آمادگی کاملش را برای برگزاری دیگر مراحل اجرایی انتخابات اعلام کرد و اعضای هیئت اجرایی مرکزی انتخابات نیز از تلاش‌های وزارت کشور قدردانی کردند.

رییس هیات اجرایی مرکزی انتخابات بر التزام داوطلبان نامزدی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و هوادارانشان به قانون تاکید کرد.

وی از داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری خواست پیش از زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی از هر کاری که شائبه تبلیغات دارد، بپرهیزند و در زمان قانونی، به نحو احسن فعالیت تبلیغاتی کنند تا مردم بتوانند مقایسه و انتخاب کنند به ویژه آن که تبلیغات برای ارتقای شور انتخاباتی لازم است.

وزیر کشور گفت: طبق قانون، اسامی داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری به شورای نگهبان ارسال شده و این شورا در حال بررسی صلاحیت آنان است.

محمد نجار افزود: پنج روز فرصت بررسی صلاحیت داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری است و ممکن است مدت بررسی صلاحیت آنان پنج روز دیگر نیز تمدید شود.

وی گفت: پس از آن که نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان را از شورای نگهبان دریافت کنیم، نتایج را برای آگاهی داوطلبان منتشر می‌کنیم و پس از این مرحله، تبلیغات نامزدها آغاز می‌شود.

۲۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۴۱ ۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰

ماوقع روز پنجم ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری

للحق

:: ماوقع روز پنجم ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری ::

:: ساعت  14:39  / 21 اردیبهشت 92 ::

علی‌اکبر ولایتی برای ثبت‌نام در انتخابات یازدهم، وارد وزارت کشور شد


:: ساعت  15:40  / 21 اردیبهشت 92 ::

رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت امور خارجه برای ثبت‌نام در انتخابات یازدهم وارد وزارت کشور شد.


:: ساعت  15:49  / 21 اردیبهشت 92 ::

محمد شریعتمداری وزیر بازرگانی دولت اصلاحات، دقایقی پیش برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد وزارت کشور شد.


:: ساعت  16:08  / 21 اردیبهشت 92 ::

سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی هم در انتخابات یازدهم ثبت نام کرد.


:: ساعت  17:44  / 21 اردیبهشت 92 ::

آیت‌الله هاشمی وارد وزارت کشور شد. محمد، فاطمه و یاسر هاشمی، قدرت‌الله علیخانی و سهیلا جلودارزاده همراهان هاشمی هستند.


:: ساعت  18:20  / 21 اردیبهشت 92 ::

مشایی: برای پرشور کردن انتخابات به صحنه آمدم/ درباره شورای نگهبان، تابع قانونم/ وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر از طرف شورای نگهبان رد صلاحیت شدید، چه واکنشی نشان می دهید، گفت: همه دستگاه‌ها، افراد و سازمان‌ها باید براساس قانون عمل کنند.



در مجموع در انتخابات یازدهم 686 نفر در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند.

۲۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۵۸ ۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰

ماوقع روز پنجم ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری #4

للحق

:: ماوقع روز پنجم ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری ::

:: ساعت  11:32  / 21 اردیبهشت 92 ::

علی‌اکبر جوانفکر مشاور سابق رئیس‌جمهور هم برای ثبت‌نام در انتخابات یازدهم وارد وزارت کشور شد.

۲۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۴۴ ۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰

ماوقع روز پنجم ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری #3

للحق

:: ماوقع روز پنجم ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری ::

:: ساعت  10:03  / 21 اردیبهشت 92 ::

حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، وارد وزارت کشور شد.

۲۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۴۱ ۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰

ماوقع روز پنجم ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری #2

للحق

:: ماوقع روز پنجم ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری ::

:: ساعت 8:55 / 21 اردیبهشت 92 ::

محمدباقر قالیباف برای ثبت‌نام ریاست‌جمهوری وارد وزارت کشور شد. حسین مظفر رئیس ستاد انتخابات ائتلاف پیشرفت، قالیباف را همراهی می‌کند.

۲۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۳۹ ۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰

ماوقع روز پنجم ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری #1

للحق

:: ماوقع روز پنجم ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری ::

:: ساعت هشت و ده دقیقه 21 اردیبهشت 92 ::

داود احمدی‌نژاد برادر رئیس‌جمهور هم برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری به وزارت کشور آمد. وی بعد از ثبت‌نام گفت: فعلا به صورت مستقل آمده‌ام و هدفی جز خدمت ندارم.

۲۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۳۴ ۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰

شورای نگهبان نباید به جوسازى‌ها اعتناء کند

نظارت شوراى نگهبان در مسائل انتخابات‌، یکى از مهم‌ترین کارهائى است که انجام مى‌دهد؛ کار بسیار مهمى است، کار بسیار لازمى است. به جوسازى‌هائى که علیه این کار مى‌شود، ابداً نباید اعتناء کرد. البته کار را باید درست انجام داد. به همان اندازه که کار مهم است، به همان اندازه سلامت کار مهم است. یعنى باید معیارها را درست فهمید، و فقط بر اساس این معیارها قبول کرد یا رد کرد. از این معیارها نباید تخطى شود، کوتاهى هم نباید بشود، غفلت هم نباید بشود.

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/22523/01.jpg

فردا شنبه مهلت ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری یازدهم به پایان می‌رسد و بررسی صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان آغاز می‌شود. با توجه به اهمیت وظیفه‌ی این شورا در این برهه‌ی زمانی، پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای KHAMENEI.IR گزیده‌ای از توصیه‌های رهبر انقلاب اسلامی به شورای نگهبان را در صفحه‌ی ویژه‌ی انتخابات منتشر می‌کند. متن کامل را از اینجا دریافت کنید.

۲۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۵۳ ۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰

آقا سید بلند شو !!!

آقا سید بلند شو. تو را به خدا بلند شو.برای چند لحظه هم که شده، فکه را رها کن و مهمان ما شو. دوباره پشت میز تدوینت بنشین و روایت کن اما این بار نه سراغ بچه های جنگ برو و نه از محرومیت بشاگرد و بلوچستان بگو.

آقا سید روایت کن، روایت کن این روزگار را، فتح کن دلهای ما را. روایت کن از سستی ها و غفلتهای ما.... بگو ما را چه شده است که روزگار، به بازیمان گرفته و اسیر نان و میز وشکم و صندلیمان کرده. روایت کن از نفس پرستیمان. بگو چرا نمی توانیم مثل خودت هر چه راکه حدیث نفس باشد، ننویسیم و دیگر از خودمان سختی به میان نیاوریم. روایت کن از فراموشیمان. بگو که چه زود پا برهنه ها یادمان رفت!!! ساده زیستی و قناعت یادمان رفت. چه زود قبح کاخ نشینی برایمان شکست. مرد روزهای سخت نبودن برایمان شکست.

آوینی، ای راوی فتح، باز هم روایت کن.

 اصلا بگو معنای ولی را....

هجی کن سرباز ولایت بودن را...

بگو مگر نفس امام با تو چه کرد که کامران آوینی روز های دانشکده هنر،
شد سید مرتضی آوینی. برایمان بگو که چرا رهبرمان خود را بزرگترین داغدار از دست دادنت می دانست.

دلمان لک زده تا دوباره مقاله بنویسی ودودمان سینمای روشنفکری را به باد دهی.
انگار باز خود باید روایت کنی از جنگ. از پیوند جدا نشدنی کفر و مبارزه.

راستش خیلی ها می کوشند تا موزه های جنگ را بزرگ و بزرگ تر کنند. بلند شو، بلند شو.

با آن صدای آسمانیت یکبار دیگر بگو:

زندگی زیباست اما شهادت از آن زیباتر است. 


منبع

۱۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۱:۳۶ ۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰

خبر رهبر انقلاب از تدارک رسانه‌ای دشمن برای انتخابات ۹۲

صبح دوشنبه و در فاصله سی و هشت روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، رهبر انقلاب در دیدار جمعی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات سال  ۹۲ در حسینیه امام خمینی رحمه‌الله فرمودند:

«ما اطلاع داریم که این دفعه هم رسانه‌هاى رسمى و شناخته شده‌ى دشمن از مدتى پیش دارند طراحى میکنند، برنامه‌ریزى میکنند، برنامه‌سازى میکنند، براى اینکه دل مردم را نسبت به انتخابات سرد کنند؛ شروع هم کرده‌اند، منتها برنامه‌ریزى‌شان خیلى وسیع‌تر از این حرفها است؛ میخواهند مردم پاى صندوق نیایند؛ میخواهند مردم در اداره‌ى کشور و مدیریت کشور سهیم نشوند؛ میخواهند مردم در صحنه نباشند؛ لذا تلاش میکنند. اگر حضور مردم نباشد، آنها براحتى میتوانند تهاجم خودشان را چندین برابر کنند. حضور مردم است که به نظام اسلامى و به کشور عزیز ما مصونیت میبخشد. حضور مردم است که عوامل قدرت و قوّت را در درون ما تقویت میکند: علم ما پیشرفت میکند، بصیرت ما پیشرفت میکند، سازوکارهاى مدیریت ما پیشرفت میکند - همچنان که در طول این سالها پیشرفت کرده است - این به خاطر حضور مردم است، به خاطر انگیزه‌هاى مردم است؛ میخواهند این انگیزه‌ها نباشد، لذا سعى میکنند انتخابات را بى‌رونق کنند.»

۱۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۲۳ ۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰